27 Feb 2011

sayang..

ape 2 sayang n ape 2 cinta..aish ssh jugak sebenar nyer nk paham..tipu la klau aku ckp aku paham sbb aku p0wn sebenarnyer xpaham...pada 0rg asal suke n minat jew kt s0me1 2 la love..hahah2..2 budak2 nyer pemahaman..aku syg jugak kucing aku n hendf0ne aku s0 mean aku love bnde2 2 la ekk..ape2 la budak2 skrg nie..aku ckup respect lelaki yg hormat n syg sgt2 kt partner die even kdg2 aku tg0k prtner die agak kasar n slalu menyakit hati die..wah..pade aku 2 la sayang yg kowg maksudkn..sggp buat ape saje untuk org yg die syg n sggp terime kelemahan yg prtner die ade...h0w r0mantik kn...tp ade jugak yg menyakitkn hati,asal ade slah sket da mengamuk  ugut nk clash,tp ckp i love u la...s0 bullshit...2 0rg yg xdew 0tak jew...hahah3...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive