9 Mar 2011

bising

arinie sgt2 penat..batch 39,40,41,42 sumer berkumpul dlm pantry..wah bygkn lah kec0h nyer mcm mane..ad0i...sakit gak hati n telinge aku dgr dierg nyer suare nyaring..berckp nk kuat2 je..hahah3..aku cam biase la ddk ngn kwn baik aku,makan n makan n berborak ngn akak2 yg baik hati nie..rase mcm ddk dlm z0o,masing2 nk berlawan suara dierg,law sedap xperh...rase nk bunuh diri jew dlm 2...dlm bising2 tahap gaban 2 aku still lagi rase mengantuk,mata mcm ade gam jew...makin lame makin nk tertutup..selamat la aku b0ley bertahan,n aku agak mls nk dgr briefing dierg yg same setiap kali..had0i...tensi0n..aku kene ddk kt c2 beramai2 sampy la balik..agak berjam jugak la aku tahan telinge...hahah3...mcm2 la budak2 nie buat,ade yg betulkn make up.betulkan 2dung,make up kn kawan2 sendiri n makan(aku la 2)...hahah3...z0o negara p0wn kalah k0wt...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive