20 Mar 2011

hostel 2..

lepas slamat dari kene dende ari 2..ade jew la bende yg xkene yg kter buat,asyik kene marah jew ngn sni0r..yg paling xpatutnyer ade la 1 hari 2 nk g dewan makan(dm)..aku p0wn turun la skali ngn member2 d0rm aku nie..dlm 5 0r 6 0rg la..kterg turun lambat sbb hari 2 kterg bertugas untuk kemaskn aspuri 2..0tw nk jalan 2 kterg p0wn bergurau sende la,gelak2,b0rak2...tetibe kawan aku terpijak la slipar sbb badan die besar mase aku nk tarik slipar 2 trus slipar aku putus...nk patah balik 2kar slipar mmg xsempat la kn sbb nk dekat time budak aspura makan pulak s0 aku trus jew la g dm dgn slipar putus 2...elok2 dpn pintu jew ade lak 2 org abg snior nmpk kterg n baik hati la nk tlg bg pinjm slipar,malunyer pasal aku xnk ngaku slipar putus..aku ckp kaki aku yg terseliuh sbb 2 jln xbet0l..kwn2 aku p0wn gelak2 la mcm org gile lps abg2 2 blah..lps s0lat maghrib ade 2 org akak senior pling kerek masuk d0rm kterg n kunci pintu dorm..then die ckp 'sape nk tergedik2 nk gelak2 ngn abg snior kt dm td'...wah,mmg pucat la muke kterg kene sergah cam2..tp sumer nk ngaku sbb mmg bukan salah kterg p0wn,gelak bukan sbb tergedik ngn snior tp sbb aku nyer lawak kunun2 kaki terseliuh...s0 akak2 2 p0wn blah la lepas bape jam membebel2 n bg warning tah ape kt dak2 d0rm aku...dlm 0tak aku pk org cam nie p0w ada ke? ...lps sebulan aku n geng aku dapat jawatan dlm dorm 2,anis dapat jadi ketua ajk displin dorm.aku lak dapat jadi bendahari dorm..hahah3..gempak kn..ketua n penolong dorm aku kuat menangis,mlm2 jew mesti dgr dierg menangis rindu ibu n ayah..s0 as frenz aku n kwn2 p0wn slalu la pujuk dierg nie...ade mase free jew kterg bercerite la mcm2...teringin makan itu la ini la,windu kt 0rg 2 la 0rg nie la..sampy la 1 hari,aku egat la hari 2 hari selase kterg bercerite pasal SUSHI

...hihi3..aku pantang dgr pasal sushi nie,aku p0wn teringin sampy plan nk fly semate2 nk makan sushi es0knyer..ad0iii...sumer xnk brani nk j0in kecuali kwn aku anne...hahah3...es0knyer ktrg p0wn jalankn la plan kterg yg ntah ape2 2..sampy jew kt jusc0 tetibe terdgr 0rg panggil anne...pusing jew blakg ..KANTOI...warden aku k0wt yg panggil...had0iyai!!!...balik jew hostel kene la lecture ngn die...anne da nangis2 da,aku lak da cuak da..slamat la die xkene kn ape2 tindakan kt kterg..mlm 2 just kene bersihkan aspuri jew...fuh!! lega..hahah3...kterg p0wn bersihkan la t0ilet mase budak2 laen tgh dlm bilik prep,slamat homework aku xdew hari 2..lps abesh jew cuci toilet kterg p0wn nk balik dorm,tetibe nmpk mmber aku nadia tgh menangis sambil lap2 kasut die..dlm hati aku (apehal minah nie lap kasut siap nangis2 lagi mlm2 nie..nie org ke bukan nie)...makin dekat jew kt tmpat nadia makin baw baw yg sgt2 busuk,ley buat org jadi gile...nadia cter r yg akak snior simbah kasut sk0lah kter n tombol pintu kterg dgn air busuk,bapak busuk..mane la dierg cari air 2 kn...pengotor gile snior aku nie..hahah3...es0k pagi nyer dgn muke slamber kterg pakai jela kasut 2 sbb da xdew kasut lagi,malu gile k0wt ngn budak2 kelas..ad0i...since 2 mmg kterg spare 2 3 pasang kasut la dlm bilik,sepasang jew letak lua..kterg men bola ngn dak aspura kt padang semate2 nk sakitkn hati akak2 senior walaupun kterg xpandai nk maen,just kejar2 b0la 2 jew kehulur kehilir..mcm2 la yg kterg blas membalas dgn akak senior sampy la pengakhiran tahun,dierg da nk spm s0 kterg p0wn jumpe dierg n minx maaf dekat dierg...baik kn kterg,siap bg hadiah n wish lagi kat akak2 senior 2...dierg amik byk pict ngn kterg untuk kenang kenangan...dat all...hihihi3...citer hostel aspuri dorm tanjung...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive