20 Mar 2011

hostel

.mase aku form 4,aku 1st time masuk hostel so agak nervous n cuak jugak la kn,sbb dgr2 senior grg2 n slalu buli budak junior..hahah3..(sumer 2 mitos jew,akak aku nk takut2 kn aku)..cam sumer student la kn,mase 1st daftar ibu n ayah la aku la peneman setia aku,tp dierg ddk jauh2 sbb nk sr0 aku daftar name,isi borg n etc la..tp aku xkesah p0wn sbb aku rase aku da besar k0wt..b0ley daftar sdri..hahah3...lps isi borang sumer aku p0wn nk g hantar b0rang n amik la cadar n brg untuk bilik aku dari sorg akak senior nie,otw aku nk g kt die aku asyik senyum jew sambil pandg tepat kt muke die..hahah3..die p0wn senyum balik kt aku n bagi cadar(warne purple k0w cadar 2,mmg favourite aku la kn)...ptg 2 sumer bende da settle,aku masuk d0rm..kt c2 aku berkenalan la ngn budak2 d0rm aku...best k0wt sumer ley jadi sekepale..hahah3..aktivit ptg mmg kterg slalu skip la sbb aku slalu nk g tg0k arnab yg warden aku bele..c0mel giler siot,selamber kterg kuarkn rabbit 2 n maen2 ngn dier..warden aku mmg xmarah la tp akak snior cam benggang jugak r kn..yela junior selamber jew bwat bnde yg dierg xpnah bwat...aish..leceh bt0l..byk la gak masalah yg kterg bwat,nk tergelak if citer balik..sni0r slalu campak baju sk0lah kterg kt lantai padahal baju 2 kterg baru g0s0k k0wt..benggang gile la,sbb mmg confem xsempat nk g0s0k balik es0k paginyer..aku p0wn s0r0kkn la baju sk0la aku dlm bilik elektrik (bilik yg tempat ade box elektrik 2 la,aku xtaw name die)..1 hari aku rase ade org ngadu kt akak sni0r k0wt kterg letak baju kt c2,ape lagi kterg kene bebel ngn akak 2 then die sr0 kterg jumpe warden..warden kterg nie baek hati sket ,s0 kterg p0wn ckp la xckup tmpat nk letak baju law letak kt luar takut hujan,xdew bumbung la mcm2 la ayat kter sambil buat muke simpati la kununnyer..hahah3....mmber aku yg slalu dgn aku xkire la ssh snang nie ade 2 0rg,anne n anis...dierg mmg kaki backup la..s0 selamat la kterg dari kene dende ngn warden ari 2...2 b continue...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive