24 Mar 2011

lupe

k0wg sumer mesti pnah lalui kenangan nie nye...hahah3..
nie  mase aku kt k0lej dlu r,yela zaman blajar kn byk kenangan pahit manis sumer ckup la..law buat masak p0wn gerenti sedap kn....hihih3...mase 2 kt uma sewe,yela baru nk merase ddk uma sewe la 2...satu hari 2 aku lapar gile,maklum la da pnat berjalan balik dari k0lej,tp aku balik uma mandi dlu la ekk sebelum makan..ad0i,da ciap2 aku p0wn ajak la member2 aku turun makan kt kedai bwh uma 2..hari 2 aku rase mmber aku lambt gile,nk marah p0wn ade nie,sempat lagi baring2 la.b0rak ngn bf la..mandi nyer x lagi...mls nk pk aku p0wn ddk dpn tg0k tv,lagi bst sambil 2gu dierg2 2 ciap2...dekat 30minit jugak la kn,perut aku da buat konsert da..slamat aku penyabar..cewah!! hahah3...turun jew kedai makan 2 kterg order a mcm2..pas2 kt c2 ade pau yg sgt2 sedap n mmber aku nk pegi,alang2 aku p0wn nk order la..nk bg duit kt mmber aku tetibe purse aku x bwk...ad0i,berlari la balik uma amik purse...selamat la rumah dekat jew...hahah3..member2 aku gelakkn n ckp bia lambat asal selamat...nnt sambung lagi citer nie..penat lak tgn..hahah3

No comments:

Post a Comment

Blog Archive