24 Mar 2011

mira hilang!!!

aku egat lagi pagi sabtu,kazen aku kawin..aku call miera tnyer die dtg kew x? miera ckp insyaallah die dtg..die skunk otw nk kuar ngn kwn die,g party hari jadi kwn die..aku xknal p0wn kwn die 2 myb kwn kt tmpt keje k0wt..tp die pnah citer die ade mmber knal kt dlm tren..budak 2 nk try die...aku p0wn lanx le k0wg,janji k0wg bahgie...tp,sampy ptg aku xnmpk batang hidung die..aku p0wn try call,wah...xangkat...degil nyer pasal ak call byk kali...0ff!! damn..aku benggang k0wt...pas2 aku aku xnk call die da..merajuk!!! lepas 2 hari aku dapat call... wargh!! sgt2 trkejut bile dapat call dari ibu mira..

mirul: hello,nie nisa kew nie?
aq: yer,nie sape ekk?
mirul: kjap ekk..
aq:(pehal lak dak nie,da k0l nk kjap2 lak)
ibu mira: nisa...taw x mira ade kt mane? makcik call fone die xdapat2.office die call ckp da 2 hari die x g  keje?
aq: hah! saya xtaw,tp nt saya cube try call mira..(*@#$..mane lak g minah sorg nie)

aku p0wn call mmber2 yg berkaitan,dierg p0wn ckp mmg xjumpe or xtaw miera ade kt mane,masing2 try call f0ne miera,mmg f0ne die 0ff..kterg sumer da start risaw..yela,setau aku miera nie mmg rajin bab2 g keje nie,maklum la kumpul duet..nie sampy berhari2 ponteng nie mmg bukan die la 2...hahah3...cari punyer cari,xjumpe jugak..aku p0wn tr tnyer budak2 facebook,dapat la contact ngn kwn office die,ieda name dak 2..kterg tukar2 n0 f0ne n try p0st kt wall pasal miera,n sr0 ibu miera bwat rep0rt pasal miera hilang...mlm lak ieda n geng die g cari r0und 1 kl cari miera,yela mane la taw die ade lepak kt kedai2 makan kew...hari lepas hari..sampy la seminggu..ad0i!!
mmg rase tensi0n jugak la sbb kterg mmg agak rapat gile2..xjumpe2,zaman sekarang byk kes bunuh..aku risaw sgt klau die ape2 kn,s0 aku p0wn just d0a jew la yg die slamat...p0lis p0wn xjumpe die,nie kn pulak kterg,pandai bt0l mamat 2 sor0k...citer pasal mamat b0d0 2,ieda ckp mamat 2 ayat miera kt tren..buruk gile,tp tetibe miera nmpk mamat 2 hensem n asyik teringat jew kt mamat b0tak gigi xdew 2..nk muntah klau aku jdi miera..euwww,lagi2 style rempit...b0ley la miera bg n f0ne kt die..sah2 miera kene pukau..b0d0 nyer mamat b0tak!!

surat khabar p0wn da siarkan berite miera hilang,dekat seminggu lebih jugak,1 hri 2..arie(kwn miera) jumpe kwn die n kwn die bgtaw dat die ade mmber yg ade simpan p0mpuan dlm bilik,da berape hari da die simpan.katenyer la kn...tp die xpasti yg gurlz 2 miera..arie p0wn bgtaw mmber 2 sr0 check tg0k yg 2 miera 0r bukan sbb die da rep0rt p0lis n etc la..aku xpaham law lelaki nie berckp..lempang muke dierg baru aku paham..hahah3

aku dapat call dari ieda pagi 2,bgtaw yg miera da balik..tp miera nmpk sgt2 serabai n xterurus...dalam pukul 3 pagi,lelaki b0d0 2 hantar die balik rumah...budak2 uma mmg xbukak pintu,miera da terjerit2 kt lua sr0 bukak sambil maki2..ad0i!! last2,lelaki 2 pecahkn pintu untuk masukkn miera dalam umah n lelaki 2 lari..tp syukur la miera xape2...dierg bwk miera g balai untuk bwat rep0rt tp biase la miera masih kene pukau s0 die ckp bnde bukan2..yg kterg p0wn xpaham...then parents die dtg n bwak die balik berubat..dekat setahun jugak nk pulihkan die...tp alhamdulillah die sudah sihat..amin..hihihi3...sekarang die sudah ade di kl lagi,berkerja dgn rajin n bersungguh2...bende yg lepas just amik iktibar,jgn mudah percaya dgn ckp manis lelaki...0k kwn2...peace no war...
 aku n miera...(da day b4 )

No comments:

Post a Comment

Blog Archive