6 Mar 2011

working as csr

ramai org ckp keje csr nie senang,tp xramai yg taw sebenarnyer keje csr nie mmg membebankn otak n menyakitkn hati...kene jage hati customer setiap mase..melayan kerenah customer yg marah2 n maki hamun kterg,hahah3...sbb 2 la setiap floor dierg akan sediakn punch bag n tv untuk semua csr release tension dierg,termasuk la aku..aku gatal nk try tumbuk punch bag 2 then tgn aku la yg sakit,s0 aku amik la inisiatif laen iaitu makan n makan n makan bile aku tension..asal ade jew yg menyakitkn hati aku g pantry n amik makanan aku..hahah3..bagus x?? tp kekdg risau jugak sbb nnt badan aku naek la..t-t..rase mcm nk berhenti jew,tp bile pk kn balik test2 yg aku kene buat n ssh pyh sebelum dapat keje nie,aku rase baik aku bertahan jew selagi mampu...xsalah p0wn sabar untuk masa depan,klau aku berhenti p0wn xsemestinyer keje laen 2 xmenyakitkn hati kn..kene la terime sumer ssh senang untuk hidup sbb mak aku ckp,hidup nie mcm r0da..kdg2 kt atas n kdg2 kt bwh...prinsip kene tetap,matlamat kene ade,baru la b0ley berjaya!! betahan yer kwn!!!

No comments:

Post a Comment

Blog Archive