2 Mar 2011

zaman sek0lah-sek0lah

epas tgalkn zaman sk0la yg nakal tanpa aku segaje 2 aku naek la tgkatan 1..h0h03..happy gile da jadi budak sk0la menenegah..haha3..aku dapat kwn baru n konon nk ubah la perangai aku yg nakal 2 jadi lebih ke arah s0pan n baik..hahah3...kwn2 aku pulak b0ley dikatakn gak 'gurl' s0 aku berjaya la berubah...hahah3..tp kterg 1 klas only untuk tgktan 1 sbb aku naek klas but dierg still remain klas yg same..masuk jew tgkatan 2,aku sgt terkejut sbb klas aku budak die sumer nakal2 belaka,aku egatkn budak pandai nie skema tp kelas aku ya ampu!!!! xtergambar...mcm2 yg kterg bikin..kenekn budak klas sdri la,tmpl tuliskn bukan2 kt baju dierg la letak slumpy kt kerusi la..hahah3..tp yg peliknyer cikgu2 masih jugak ske ngn klas kterg..myb sbb senakal2 kterg p0wn kterg still stdy n xbuat bnde yg over limit k0wt,sampy ade budak klas laen conteng meja kelas kterg..hahah3...n aku dilantik jadi pengawas sk0la ..sgt la terkejut..aku p0wn laksanekn la tggjwb aku yg xseberape 2 kn..b0san gile hari2 aku xley lunch ngn sumer geng2 aku n kene jage senior yg pada aku sgt la besar dari aku..wargh!!..tersekse kowt....aku n kwn baik aku amelia p0wn plan la nk letak jawatan tp guru displin xbg..lagi la tersekse otak aku...bile lps pmr aku naek kelas akaun ,sbb aku xpandai kn..otak aku lagi makin tersekse sbb aku paling xske matematik!!!! 2 sgt2 membosankan..haha3..aku p0wn m0h0n la nk tukar ke bidang seni,ibu aku da mule risau n m0h0nkn aku untuk masuk teknik..sgt klakar bile aku buat deal ngn ibu aku yg aku akan tetap masuk kelas seni klau aku xdapt masuk teknik..n wallah!! aku dapat k0wt teknik..d0a ibu aku la 2 kn...hah3..start masuk teknik aku ddk h0stel n mcm2 la senior raging kterg budak d0rm tanjung..siap buang baju seklah kterg kt dlm tong sampah 2 beb..bengang x bengang,kasut sk0la kene simbah ngn air ikan lagi..ad0i!! aku xkesah sbb aku mls nk lyn org gile cam dierg sumer..lagi skali aku dapat jadi pengawas tp kali nie mmg aku tolak habis2 la kn..xsanggup r..aku kwn dgn 4 org kwn n kterg berkwn baik sgt..1 gurl n 3 lelaki..bile stdy jew kterg mesti g library n budak klas pgil kterg budak skema..wtf la kn..hahah3...aku slalu bertekak ngn kimi sbb die ske sgt bantah bile aku present untuk stdy gr0up n curik buku rujukan aku..pernah gak aku gad0 teruk sampy xbertegur sebulan sbb buku rujukan..klakar kn..die mmg budak pandai,selalu dapat n0 1.. die xpuas hati sbb aku yg dpt pegi ke anugerah cemerlang n bukan die padahal aku no 2 jew k0wt..but at last die p0wn ckp yg die da 0k n die b0ley terime aku yg dpt  anugerah 2..haha3..da terlmbt la die ckp cam2,aku xpegi p0wn..budak kelas aku slalu dapat gift 4r0m budak klas laen mcm2 la,bestnyer..aku la yg xpernah dapat ape2 adiah,tp yg bestnyer dierg mesti share dgn kelas ape p0wn yg dierg dapat even c0klat 2 kecik p0w..haha3..tp kekdg aku rase kesian jugak sbb septt nyer dierg hargai la kn bukan nyer share2 n k0yakkn c0klat 2 sumer just like that..ad0i..lelaki2..pening kepale aku nk cter pasal budak klas aku kt teknik nie..mcm2 bnde yg xl0gik dierg buat even cikgu p0wn die b0ley buli...pernah 1 hari 2 dierg bengang sbb ade cikgu nie pernah ckp kelas kterg nie ntah ape2 tp cikgu 2 p0wn bergurau jew,tp budak2 kelas aku benggang nyer pasal dierg b0ley masukkn sumer kasut budak kelas cikgu 2 dgn kasut cikgu 2 skali dlm tong sampah..aku mmg lari dlu la kn,sbb aku xnk terbabit dlm kes nie..hahah3...es0knyer 1 klas kene pgil kt perhimpunan n cam biase la dendenyer berlari 1 padang yg besar gajah 2 sepuluh pusingan..sumer nie just sebab beberape 0rg yg sengal jew tp 1 klas kene...had0iyai,tp dierg mmg xpernah nk serik..mcm2 da bnde yg kterg kene buat belajar kt tgh panas dari waktu pertama sampy la balik,kene berdoa kt temapt parking kereta n yg paling teruk berjalan itik sambil buat bunyi itik dari 1 kelas ke 1 kelas...malu weh...gurlz kelas aku mmg fames la kt sk0la 2 gara2 budak lelaki yg banggang2 nie..cara belajar p0wn sgt la kasar,if xdapat jawab s0alan kterg kene la ketuk ketampi untuk gurl n pumping untuk boy dpn budak kelas laen  n kekdg kterg siram dgn air sampy basah lencun la baju sk0la kterg,bukan untuk 1 subject jew tp untuk sumer subject kterg kene mcm 2..bygkn la kenape budak kelas aku jadi sgt nakal cam2..hahah3..malunyer pasal setiap kali ade kuiz jew kterg mesti ddk dlm kelas n masing2 dgn buku masing xkn bergerak langsng n sumer budak kelas laen paham dgn perangai budak kelas aku nie...mule2 2 dierg pelik la n tnyer2 jugak tp da lame2 dierg paham n cikgu2 kelas laen p0wn same..maklum la sk0la teknik cikgu nyer laen2 even subjet basic...1 klas untuk 2 tahun berturut2 n xperlu tukar cikgu subject n kelas...hahah3...aku sgt rindu time sk0la dlu even aku nyer kelas slalu kene dende n slalu buat hal..hahah3..

No comments:

Post a Comment

Blog Archive